Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Living on wood.
Collapse
X
-
-
Re: Living on wood.
Heb het hier toch een beetje moeilijk mee... denk dat ik hier een vierkante uitsnede zou gebruiken (rechts brengt immers niets bij).
Ik denk ook dat je hier scherpte kwijt speelt door je hoge ISO, de ruis in de foto valt heel erg mee dus vermoed ik dat je nogal aan het schuivertje van ruisonderdrukking hebt getrokken. En waarvoor was dat nodig ? In het slechtste geval had je geen statief bij (al vind je in een bos meestal wel iets wat als steun kan dienen) maar dan nog, 1/60 was wellicht ook haalbaar en een iso van pakweg 600.
Je dieptescherpte is wel OK, meer was niet nodig, ten ware je de voorste ook nog scherp zou willen maar vermoedelijk was dat helemaal geen haalbare kaart.
Enfin, is mijn mening, maar ik weet ook dat dit allemaal eenvoudiger is van op mijn pc dan van in het bos..."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Bedankt, voor de reactie. Wat betreft de vierkante uitsnede kan in je volgen, maar het was dat ik het gehele groepje er op wou met de scherpte op die grote recht opstaande. Ik had mms iets in het bos kunnen gebruiken als steun, zal het proberen niet te vergeten voor een volgende keer.
Waarom de hoge Iso? Ben juist overgestapt op manuele stand en had het diafragma en sluitertijd gesteld met een auto Iso.
Wat betreft de ruis, moet ik je een beetje teleurstellen, hier zijn geen schuivertjes aan te pas gekomen, deze komt zo uit de camera.
Comment
-
Ja, ik vind om te beginnen de titel heel passend en de foto had ik ook een mss wel voor een vierkante uitsnede gekozen (alhoewel ik niet direct van deze uitsnede een liefhebber ben) voor de rest vind ik de foto oke...best een fraai beeld...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Comment