Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het wel een mooie. Moet wel al van een tijdje terug zijn, tenzij ergens in het buitenland genomen .
Ik vind de compo wel goed, maar er is wel een kleurzweem over de foto. Hier zie je hoe ik in de halve foto de kleurzweem heb weggewerkt.
Om tot dit te komen heb ik gewoon in PS in de curven met de witte pipet geklikt op het witste stukje dat ik vond in de linkerhelft van de foto.
Dank voor de reacties en ook voor je suggestie Djivan.
Ik had tijdens het uitvoeren van de witbalanscorrectie eigenlijk opzettelijk die gloed erop gelaten om de foto wat warmer te maken, maar na het zien van jouw bewerking moet ik toegeven dat de jouwe inderdaad mooier is.
De foto (net zoals de vorige 2) is genomen in Noorwegen in een dorpje ten noorden van Oslo en het was er wreed koud.
Comment