Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekortwiekt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gekortwiekt

Last edited by bommasien; 3 februari 2016, 09:51.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Gekortwiekt

Mocht iets scherper.
    Een vraagje Sien; Waarom een ISO200 met een sluitertijd van 1/400 met 37mm? Je kon toch naar ISO100 gaan met een sluitertijd van 1/200 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Mocht iets scherper.
      Een vraagje Sien; Waarom een ISO200 met een sluitertijd van 1/400 met 37mm? Je kon toch naar ISO100 gaan met een sluitertijd van 1/200 ?
      Lees ik dat wel goed JP ???
      Deze is toch duidelijk overoveroverscherp ???
      Zie maar de witte randjes rond de fijn takjes, de witte rand rond de stronk zelf...
      Tenzij er eerst een andere foto stond natuurlijk, want ik zie "Laatst gewijzigd door bommasien; vandaag om 10:30" en nog iets later "Laatst gewijzigd door bommasien; vandaag om 10:51"
      Last edited by Guest17; 3 februari 2016, 09:59. Reden: nog een wijzing bijgevoegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Lees ik dat wel goed JP ???
        Deze is toch duidelijk overoveroverscherp ???
        Zie maar de witte randjes rond de fijn takjes, de witte rand rond de stronk zelf...
        Tenzij er eerst een andere foto stond natuurlijk, want ik zie "Laatst gewijzigd door bommasien; vandaag om 10:30"
        neen dezelfde foto , heb ze wel geopend om fotonr te noteren ivm vraagje van JPR, weet niet meer waarom die iso
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Op dit scherm is de foto idd scherper. Dus is mijn opmerking zoals Djiban zegt correct. Sorry daarvoor.
          Zie idd ook laatst gewijzigd om 10.51 van 10.30 zie ik niks.

Comment

Het opgetrokken rood komt onnatuurlijk over. Zelfs het hout is rood.
            De witte lijntjes van het verscherpen (of is het CA?), werkt ook storend hier.

Comment

Mij komt de boom wat zwaar over en de bewerking is mij iets té ...
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik hou wel van de compo, maar voor mij is de bewerking toch ook wat overdreven.
                Mvg Philip

Comment

Working...
                X