Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glanskop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glanskop

Post hier nog eentje van een reeksje van een vogel waarvan ik dacht en eigenlijk nog altijd wel een beetje dat het een matkop was....men vorige foto hier op bd had ik ook
    op fb gezet en daar zijn de meningen ook heel verdeeld....ook op waarnemingen gezet en daar kreeg ik tot nu toe nog niet de reactie dat het geen matkop was...zelf heb ik ook wat opzoekingen gedaan maar werd er niet zoveel wijzer van....zeer moeilijk dus....deze foto vond ik mss wel de beste van het reeksje ....

DSC_5587bd by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Re: Glanskop

is inderdaad ook weer de Glanskop Freddy
    Het vogeltje zelf staat er mooi op, doch heb ik een dubbel gevoel over de achtergrond
    Er zit ook een donkere halo rond de kop van de vogel

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

is inderdaad ook weer de Glanskop Freddy
      Het vogeltje zelf staat er mooi op, doch heb ik een dubbel gevoel over de achtergrond
      Er zit ook een donkere halo rond de kop van de vogel

grts
      Sieg
      deze glanskop zat tss de takjes sieg dus die heb ik wrggecloond en daarna een opp vervaging toegepast rond het beestje.....dit soort vogeltjes krijg je zelden in een mooie shoot positie ....de halo (zwart) rond zijn kop is op de foto die op men Flickr account staat veel minder aanwezig....thx voor je snelle reactie btw....
      https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Dat de achtergrond vervaagd/bewerkt was viel, voor mij althans, onmiddellijk op
        Zou proberen om toch op één of andere manier die halo nog weg te krijgen, alhoewel ikzelf niet zou weten hoe eraan te beginnen
        Ik neem enkel opnames waarvan de achtergrond goed is, de rest gooi ik weg
        Maar er zullen hier wel personen zitten die je op dat punt kunnen verder helpen, ben zelf niet zo'n Photoshopper

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bg vertoont banding.
          Het takje eindigt een beetje abrupt en op een vreemde manier als of een stuk af geshopt is.
          Voor de rest vind ik het vogeltje er mooi op staan en geniet ik telkens van je foto's.

Comment

Working...
          X