Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik hou niet van het "dutch-perspectief" liever lager dan krijg je meer spanning.
Iets te hard verscherpt?
belichting is goed onder controle en thema/onderwerp is
Een lager standpunt was misschien inderdaad beter, maar dit was zo 1 van die spontane momenten dat ik niet veel tijd had om na te denken. Trouwens, bij -25° op mijn knieën in de sneeuw is niet mijn favoriete houding
Een lager standpunt was misschien inderdaad beter, maar dit was zo 1 van die spontane momenten dat ik niet veel tijd had om na te denken. Trouwens, bij -25° op mijn knieën in de sneeuw is niet mijn favoriete houding
Ik veronderstel dat die na het voeren van de eendjes wel terug aangingen. De man van de overzetboot was in t-shirt buiten zout aan het strooien, ... ik liep rond met lang thermisch ondergoed en bepaalde lichaamsdelen bevroren nog ...'t is maar wat je gewend bent
Last edited by philitalia; 2 februari 2016, 10:56.
Comment