Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leeuwenrots

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leeuwenrots

die rots hebben we tot bovenaan beklommen, trappen, rots stukken, dus een hele karwei maar met een mooie beloning met een prachtig uitzicht,
    Leeuwenrots we komen langs op de tocht op een plateau waar 2 rotsblokken de vorm hebben van 2 leeuwenpoten

Re: Leeuwenrots

Het nietige van de mens wordt hier goed in de verf gezet! Machtig!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooi ook de kleuren.
      Alleen de lucht niet zo mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi weergegeven, zeker met de mensen erbij, jammer vh wolkendek die hier spelbreker was
        maar daar kan je niets aandoen hé!!!

Grtjs Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Ik vind dit heel mooi als beeld, maar de kleuren/belichting overtuigen me niet echt.
          Voor mij is onderaan de foto goed te zien dat er teveel saturatie zit. Kijk maar eens naar de kleding van de mensen en de kleuren van die treden. Op dat deel van de foto zou ik toch de saturatie een klein beetje minderen.
          Mvg Philip

Comment

bedankt voor het kijken en de reacties
            mvg

Comment

Imposante brok steen . Goed dat je personen in beeld hebt gehouden zodat we een nog beter idee hebben van de grootte.
              En de lucht, daar heb ik geen probleem mee, die is wat ie is of was op dat ogenblik, dat heb je toch niet in de hand, tenzij je het achteraf gaat oplossen door er een mooiere lucht in te shoppen.
              Maar nogmaals, voor mij hoeft het niet, je kan op je reis/vakantie niet op elke plek zijn net op het ogenblik dat lucht en/of licht er optimaal zijn.

Comment

Technisch vraagje : Is een bewolkte lucht in dit soort foto's niet juist een voordeel ? Met eventueel wat donkerder maken zorgt een bewolkte hemel er niet voor dat (in de geval) de rots er juist meer uitspringt qua kleur en contrast ? Of vergis ik me ?
                Mvg Philip

Comment

Heel mooi beeld ...maar zaols al geschreven de saturatie van onder te fel en in de lucht te min...is mijn gedacht eh...
                  https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                    Heel mooi beeld ...maar zaols al geschreven de saturatie van onder te fel en in de lucht te min...is mijn gedacht eh...
                    Volledig mee eens.
                    Wel een imposant kiezelsteentje

Comment

Imposante steen als je dit zo ziet
                      Denk wel dat er veel meer te halen valt uit de opname, ook qua detail in de lucht
                      Hoop dat je er ook eentje hebt van het bovenste deel, waar je de trapjes mooi naar boven ziet gaan over de rots

grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

In deze context hoefden de mensen en de rest er onderaan niet bij zo toon je een registratie van iets wonderbaars in de wereld, nu is het meer een (toeristisch) familiare reisfoto.
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                        X