Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hallo iedereen,
Al die mooie positieve reacties ,waarvoor mijn dank!!!!
Maar ik denk dat ik iets moet verduidelijken, ik bedoelde dat ik een beginneling ben in druppelfotografie, mijn interesse werd gewekt door een werk te moeten doen
voor een opdracht van een cursus fotoanalyse in het CVO Kortrijk, ben daarna heel veel info gaan opzoeken vooraleer ik er terug aan begon, dit is een foto van mijn tweede intense poging
om die kleine wonders vast te leggen!!! Vandaar dat mijn eerste foto een druppel is. Maar het zal zeker niet altijd druppeltjes zijn!
Grts
Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Dit is gemaakt met twee infuuszakken, een gevuld met blauwe kleurstof en met rode en ik heb op een plexiplaat een beetje melk toegevoegd.
En met drie externe flitsers waarvan een met een blauwe filter! En veel geduld!!!
De hulpmiddelen in de handel zijn mijn wat te duur!!!
Grtjs Katrien
.
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Dit is gemaakt met twee infuuszakken, een gevuld met blauwe kleurstof en met rode en ik heb op een plexiplaat een beetje melk toegevoegd.
En met drie externe flitsers waarvan een met een blauwe filter! En veel geduld!!!
De hulpmiddelen in de handel zijn mijn wat te duur!!!
Grtjs Katrien
.
Daar komt precies nogal wat bij kijken.
Het resultaat mag dan ook gezien worden.
Comment