Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Welk lokaas ?
De eekhoorn is daar komen drinken en had die noot bij hem.
Ik heb die noot daar niet gelegd.
Zoveel ken ik niet van eekhoorns maar ik zie die regelmatig op stap met een noot.
mvg,
Eddy
Sorry dan Eddy, maar wel uitzonderlijk dat die walnoot daar net lag waar U aan het fotograferen was
Zelf al héél veel opnames gemaakt van Eekhoorns, ik zie ze soms ook lopen met een walnoot maar dan zo vlug mogelijk naar het nest ofwel ze begraven
Maar een Eekhoorn die z'n walnoot zelf meebrengt naar de drinkplaats/ fotografieplaats heb ik nog niet gezien
Indien deze opname gemaakt is aan een huurhutje kan de noot er nog gelegen hebben van de vorige natuurlijk
heel mooi gebracht Eddy....ik heb niet echt een voorkeur beide hebben iets...de eerste is haar wat zeg ik vlijmscherp de tweede heeft kraakje een pracht van een pose...top beeldjes...
Comment