Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
buizerd
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: buizerd
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtJe zal er wel een goede reden voor hebben, maar ik vind het jammer dat staart en poten er niet op staan.
Verder niets op aan te merken."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht...heb je voor als ze té dicht komen zeker ? Indien hier nog de poten en de staart op hadden gestaan was dit een SC-prent!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
-
knap gedaan, perfect scherp.
Enkel het kleien witte puntje boven de buizerd nog weg doen, ik heb het zelf geprobeerd op mijn scherm, dacht eerst dat het een stofje was
Comment
-
-
-
Mooi!Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDeze had helemaal in beeld mogen komen ofwel nog meer in close-up. Goed licht.
Waarschijnlijk had je hier teveel millimeters voor 1 keer ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Da's natuurlijk het nadeel van roofvogels lokken voor de schuilhut hé .... ze kunnen bijna nooit volledig in het frame
Maar in ieder geval een scherpe en goed afgewerkte opname Freddy
Als dit het volledige beeld is zou je kunnen overwegen om meer te croppen natuurlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment