Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de liggende Boeddha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de liggende Boeddha

Re: de liggende Boeddha

Mooi beeld ! ik zou een vignet gebruiken, zodanig dat de randen minder de aandacht trekken.
    Vooral het stukje lucht aan de boven kant leidt wat af...

Maar dat is mijn bescheiden mening
    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Ik ken de locatie niet, maar ik ga er van uit dat je je best hebt gedaan om de storende elementen uit beeld te houden.
      Je hebt hier weer zon postkaart-achtig gehalte als bij die andere zwart wit foto. Mooi dus.

Comment

Bedankt voor het kijken en de reactie
        ja hoe ze erin slagen ik weet het niet maar er is altijd iets er rond dat echt storend maakt, het was nu een stutting met ijzer en kettingen ,terug schuine
        afwerking en dan nog struiken erachter;
        er mocht weer niemand voor staan om fotografie te doen, we hebben ook geen enkel foto waar wij bij zo een Boeddha staan,
        mvg

Comment

Voor mij toch een mooie hoor. Rondom ruimte genoeg, beeld en rotswand in mooie grijstinten en scherp. Wat wil een mens nog meer.
          Mij stoort het stukje lucht boven niet, maar mocht je het toch weg willen dan zou ik zeker niet croppen, maar dat witte stukje opvullen met bomen/bladeren idem als naastliggend deel.

Comment

Working...
          X