Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
dit krijgt een surrealistisch tintje, wat de platgetreden paden der lange belichtingstijden voor mij weer volkomen acceptabel maakt. De pier lijkt wel naar oneindig te gaan, mooi!
Knappe LE met niet te lange sluiter.
Zeer mooie lucht waarin in de linker- en rechterhelft 2 verschillende kleurschakeringen waar te nemen zijn.
Toppertje hoor
Knappe LE met niet te lange sluiter.
Zeer mooie lucht waarin in de linker- en rechterhelft 2 verschillende kleurschakeringen waar te nemen zijn.
Toppertje hoor
dit is idd een prachtige foto...dat je u zelf overtroffen hebt is nu ook niet het geval volgens mij ...ik heb hier al meerdere mooie dingen van jouw gezien...dit is wel een toppertje..ik ben toch ook wel een beetje verkocht aan dat melkachtig gedoe....je had wel de dingen mee ...zoals de lucht eh....top....
dit is idd een prachtige foto...dat je u zelf overtroffen hebt is nu ook niet het geval volgens mij ...ik heb hier al meerdere mooie dingen van jouw gezien...dit is wel een toppertje..ik ben toch ook wel een beetje verkocht aan dat melkachtig gedoe....je had wel de dingen mee ...zoals de lucht eh....top....
Groetjes
Freddy
Ik volg
mvg,
Beire
Nikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Alvast bedankt voor de reacties. Het grappige is dat ik eigenlijk getwijfeld had om mijn toestel mee te nemen om te gaan wandelen. Gelukkig heb ik het toch meegenomen, zo zie je maar, altijd voorbereid zijn.
dit krijgt een surrealistisch tintje, wat de platgetreden paden der lange belichtingstijden voor mij weer volkomen acceptabel maakt. De pier lijkt wel naar oneindig te gaan, mooi!
Comment