Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
probeerselke
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: probeerselke
Het heeft iets HDR'achtigs, daar ben ik niet zo wild van.
Persoonlijk zou ik er onderaan een stukje van af doen, om zo tot een 16:9 te komen, waarbij de horizon meer op 1/3 ligt.
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtHet heeft iets HDR'achtigs, daar ben ik niet zo wild van.
Persoonlijk zou ik er onderaan een stukje van af doen, om zo tot een 16:9 te komen, waarbij de horizon meer op 1/3 ligt.Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
de HDR look hier is te surrealistisch voor mij...
ik hel bekijk hoe mooier ik hem begin te vinden....en begin toch zo stilaan te beseffen dat ik in een heel mooie omgeving woon en me eigenlijk realiseer dat ik te weinig rond me kijk in men rush naar pluimen.......toch alvast bedankt voor de reacties....
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
ik vind het effect hier ook wat overdreven, maar als je daar in de buurt woont, zeker teruggaan wat dat ziet er een mooi plekje uit. Ik zou vanonder flinke strook weglaten, en dat paaltje pal in het midden vind ik ook wat vervelend, maar er zit zeker potentieel in
Comment
-
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt mooi, maar met Nik spelen is best plezant en met proberen leer jeMvg Philip
Comment
-
ik zou het onderaan helemaal wegdoen tot aan het paaltje en dan is het voor mij OK
men moet niet altijd aan de regels van houden iets anders mag ook al eens
en in die omgeving zou ik al eens meer uit de comfortzone komen
Comment
-
HDR is wat het is, toch een mooie, ev. eens in 16/9 zetten!
mvg
marcel
Comment
-
-
paaltje weg en dan heel mooie opname en compo ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment