Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update



    UPDATE
    Last edited by mvdd; 22 december 2015, 15:00.

  • #2
    Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand

    Voor mij volstaan de wuivende palmen op het strand, de rest mag weg.
    Mvg Suske

    Comment


    • #3
      Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand

      bedankt voor het kijken en de reactie ik vond jouw idee wel goed en direct een update geplaatst
      mvg

      Comment


      • #4
        Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand

        In de originele foto vind ik de schaduw net niet mooi genoeg om als blikvanger te dienen. Beetje te 'kriskras' allemaal.
        Mijn blik richt zich dan ook automatisch naar de strakke horizon. Het is leuk dat deze eens niet op de klassieke 1/3 staat.
        Waarschijnlijk allemaal een beetje smaakgebonden.
        Wel wat ruis te zien in de blauwe lucht.

        Ik heb ondertussen al een paar leuke foto's van je gezien. Van welke bestemming zijn ze als ik vragen mag?

        Comment


        • #5
          Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update

          ik vond net het stukje skyline mooi...dus origineel voor mij stukken beter dan de saaie update
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update

            bedankt voor het kijken en de reacties ;mijn bestemming was Sri Lanka, een echte aanrader,vriendelijke bevolking, mooie stranden, ook een heel mooie afwisselende natuur, het land biedt ook heel veel mogelijkheden, zoals jeepsafari's ; wandeltochten in regenwoud of gebergte, theeplantages, rijstvelden, boottochten , dus een aanrader.
            mvg

            Comment


            • #7
              Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update

              Dankjewel voor het vermelden.
              Ik volg geboeid verder ...

              Comment


              • #8
                Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update

                Ik vind de eerste de mooiste - al staat de horizon niet helemaal recht (ken ik alles van ) en heb je toch wat last van ruis in je blauwe hemel.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: schaduwen van de wuivende palmen op een rustig stukje strand /update

                  Absoluut de eerste voor mij. Geeft me het gevoel onder een palmboom te liggen met een cocktail in de hand .... :-)

                  Grtz
                  T

                  Comment

                  Working...
                  X