Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Na lange tijd, ben ik terug actief.
Hier eentje van Balthazar tijdens hun concert in The Flame tijdens de warmste week.
Ben benieuwd naar reacties, valt het in de smaak of trekt het op geen bal :-)
vind het knap beeld. ik zou durven de drie ronde luchters wegdoen, en alleszins in dedonkere driehoek links de rommel zwart maken, less is more. Maar zeker zo ook al opvallend beeld
vind het knap beeld. ik zou durven de drie ronde luchters wegdoen, en alleszins in dedonkere driehoek links de rommel zwart maken, less is more. Maar zeker zo ook al opvallend beeld
Knap gedaan )
Ik zou er rechts wel een stukje durven van weg te halen
Ik volg hier, indien mogelijk ware het voor de compo wellicht beter indien je meer naar links had gestaan, opdat "balthazar" eerder op een sterk punt kwam te staan ipv helemaal in het midden.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Ik volg hier, indien mogelijk ware het voor de compo wellicht beter indien je meer naar links had gestaan, opdat "balthazar" eerder op een sterk punt kwam te staan ipv helemaal in het midden.
Ik vind de schaduwen die de persoon werpt in de lichtbundel wel een meer waarde dus zou ik daar niet te veel van af doen. Wel de donkere driehoek links onder opkuisen en eventueel ook recht zetten op basis van de verticale van de stelling.
Welkom terug. Na meer dan een jaar weg geweest te zijn, trek je mijn aandacht met een (voor mij) leuke band.
Eerste keer concert fotografie? Niets mis met deze plaat voor mij hoor, maar de exif gegevens zouden leuk zijn geweest bij dit soort foto's.
De violiste een beetje centraal, maar de light beams ondersteunen het geheel.
Comment