Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het blauwe uurtje
Collapse
X
-
-
Re: Het blauwe uurtje
Best knap hoor, al zou ik hier nog wel lenscorrectie toepassen.
Bij de verlichtingspaal heb ik zo mijn bedenkingen, enerzijds stoort die me en anderzijds deelt die de foto zo mooi in twee."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
De A12 te Meise in volle glorie.
Ik had bovenaan misschien een redelijk stuk gecropt, tot iets boven de bomen rechts in beeld.
De centrale verlichtingspaal staat wel zeer prominent in beeld, maar ik neem aan dat dat in deze niet anders mogelijk was gezien de foto werd genomen vanaf een viaduct.
Enkele stappen achteruit zou tot gevolg gehad hebben dat de railing in beeld kwam.
De eerste verlichtingslamp rechts oogt wel wat vreemd: een dubbele schim alsof het een blending was waarbij iets is misgelopen.
Verder vind ik de foto wel zeker in zijn opzet geslaagd.
Lichtsporen van auto's geven altijd wel wat dynamiek mee.
In de rechtse rijrichting zit er nog beweging in het linkse vak terwijl rechts ondanks de langere sluitertijd blijkbaar de totale impasse heerst (tenzij het een blending van verschillende sluitertijden betreft).
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtIk had deze liever gezien zonder paal in het midden .
Deze verbergt namelijk grotendeels de rij achterliggende palen die wel interessant zijnHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Vind dit wel een mooie foto en de paal mag voor mij blijven. Verdeeld de foto mooi in 2 en het lijkt of de lichtsporen samen komen achter de paal.
Plaatje had helemaal af geweest als er links ook nog auto's te zien waren.Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
-
mijn website : klik
Comment
-
Die paal maakt deel uit van de foto!
mvg
marcel
Comment
Comment