Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt een unicum te pakken, tenminste zo eentje heb ik nog nooit gezien. Dacht dat een Roodborstje een oranje gloed(borst) had.. Ik dacht eerst aan een roodborstlijster, maar die heeft een donkere kop Of de kleuren zijn te veel opgetrokken
Oorspronkelijk geplaatst door William BookwillBekijk bericht
Je hebt een unicum te pakken, tenminste zo eentje heb ik nog nooit gezien. Dacht dat een Roodborstje een oranje gloed(borst) had.. Ik dacht eerst aan een roodborstlijster, maar die heeft een donkere kop Of de kleuren zijn te veel opgetrokken
Ik dacht ook eerst aan een Roodborstje maar denk ook dat het iets anders is. Iemand enig idee?
Ik vind dat er weinig detail in het vogeltje te zien is, wellicht ook te veel verscherpt.... foto door een raam genomen ?
Lijkt met ook te veel gesatureerd.
Compo is op zich wel leuk maar ik zou dan iets meer croppen zodat de voedertafel zowel links als rechts vanuit de hoek vertrekt.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment