Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een mousse van zalm besprenkeld met pistachenootjes in een krokant hoorntje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een mousse van zalm besprenkeld met pistachenootjes in een krokant hoorntje

Sien, je hebt me inspiratie bezorgd met je foto van die ananas.

Ik hoop dat deze hoorntjes er appetijtelijk uitzien. Naar mijn mening is hij mooier tegen een zwarte achtergrond.

iso 400
    f/4.0
    s 1/100
    flash ('t was donker in de zaal)

Dank voor het kijken
    Mvg Philip

Re: Een mousse van zalm besprenkeld met pistachenootjes in een krokant hoorntje

Foodfotografie heeft als doel om het clienteel zin te doen krijgen in een bepaald gerecht.
    Een goede belichting en scherpte zijn heel erg belangrijk - het moet er lekker uitzien - zie maar in gelijk welke kookboek.
    Meestal heb je ook een witte achtergrond denk ik - dat lijkt veel hygienischer.
    Ik ga alvast op zoek naar het volgende restaurant
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Te veel hoorntjes in één foto (of te weinig trek) ... ik laat deze ook passeren.

Comment

Na vorige week een mini workshop bij een vermaarde en internationale foodfotograaf te hebben gevolgd kan ik wel opmerken dat bij deze man ook een geringe scherptediepte valt waar te nemen. Wel vind ik uw beeld wel afgeladen vol. Maar daar is dit forum voor oefenen en proberen;;alleen daarvoor verdien je al lof!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Het restaurant die dit aanprijst zal weinig volk over de vloer krijgen vrees ik.
          Ik pas ook.
          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Dank iedereen voor de reacties.
            Ik ben het zeker eens met Sien dat dit forum er is om te oefenen en te proberen ... en van de reacties probeer ik wat op te steken.

De hoorntjes waren onderdeel van een buffet (avond met beperkt licht), dus het was niet mijn "set-up", maar ik vond ze wel mooi gepresenteerd.

ps. Ze zien er misschien niet zo uit, maar ze waren toch lekker
            Mvg Philip

Comment

Misschien zagen ze meer zo uit

dan had ik ze ook lekker gevonden

Comment

Working...
              X