Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speigeltje...Spiegeltje, aan de wand.....en rest ken je wel....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Speigeltje...Spiegeltje, aan de wand.....en rest ken je wel....

Heel sterke opname.
    Mooie achtergrond, mooie weerspiegeling en mooie pose van het onderwerp.

Titel ook wel goed bedacht.

Mvg.,
    Smets84.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
      Bedankt voor de reacties.
      Wat het vervagen van de achtergrond aangaat, tja er zijn voor en tegens...de meest gehoorde opmerking het brengt geen meerwaarde....en dat vind ik nu juist wel...het zet het eigenlijke
      onderwerp meer in the picture...als ik dit toepas is het net omdat ik de achtergrond 1. te druk vind of 2. de achtergrond geen meerwaarde aan de foto geeft.

Maar nogmaals bedankt voor de fijne reacties....

Groetjes
      Freddy
      Ik snap wat je bedoelt Freddy maar je moet dit op een natuurlijke manier zien te bekomen en niet met shopwerk
      Het shopwerk maakt er steeds een onnatuurlijke geheel van voor een iemand die er iets van kent.
      Bij deze opname valt het dan nog mee maar bij die Fuut is het totaal tegen het mogelijke van fotografie in hoe die bewerkt is.

ps. de meesten zeggen hier toch steeds hetzelfde, mooie opname, zonder verder te kijken naar het technische aspect.
      Volgens mij is dat zeker niet positief voor de fotograaf in kwestie en zet je hem totaal op het verkeerde spoor.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Knappe foto, dat vogeltje staat er heel mooi op met zijn/haar spiegeling.

Je ziet inderdaad wel dat de achtergrond kunstmatig is, vooral doordat de sprietjes die eigenlijk nog in het scherptevlak zouden moeten liggen, meegeblurred zijn.
        Maar dat doet bij deze weinig afbreuk voor mij.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Working...
        X