Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zeker een mooie plaat.
Heldere lijn met daaronder een minder heldere + het licht achter de bergtoppen. Knap gedaan
Dit zijn zo van die plaatjes waar alles moet mee zitten en als je daar dan op de juiste moment bent.... Schitterend.
Voor mij (maar dat is dan weer persoonlijk) zou ik een klein stukje van de onderkant weglaten. Probeer eens en volg gewoon je gevoel.
zeer sterk beeld.
ik zie juist een beetje banding in de bovenhoeken. warrschijnlijk iets te veel aan u curves en dergelijke getrokken. wat is dit geval beter zoe kunnen werken is een luminantiemasker maken en dan aanpassinggslaag curven op vermenigvuldigen zetten.
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment