Alvast welkom hier.
Tof dat je de link kunnen wijzigen hebt in een zichtbare foto. (Krijgt meer aandacht dan een link...)
Wat mij opvalt in de foto is dat alle lijnen betrekkelijk gekarteld zijn. (Misschien wat teveel verscherpt?)
Denk dat het licht wel goed zit voor dergelijke verregende en grijze dag.
Maar aangezien alles nieuw is, is dat best te begrijpen. Met tijd,boterhammen en wat raad links en rechts komt dat wel goed.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Hallo Marc,
Dank voor je beoordeling. Ik zie nu ook de karteling van de randen. Snap niet zo goed hoe dit is ontstaan want het origineel (in hetzelfde formaat) heeft dat niet.
Alvast welkom hier.
Tof dat je de link kunnen wijzigen hebt in een zichtbare foto. (Krijgt meer aandacht dan een link...)
Wat mij opvalt in de foto is dat alle lijnen betrekkelijk gekarteld zijn. (Misschien wat teveel verscherpt?)
Denk dat het licht wel goed zit voor dergelijke verregende en grijze dag.
Maar aangezien alles nieuw is, is dat best te begrijpen. Met tijd,boterhammen en wat raad links en rechts komt dat wel goed.
Marc
+1
grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Welkom hier. Met de zichtbare karteling kan ik je niet echt verder helpen. Misschien bij het verkleinen gebeurd, daar je dit niet ziet op het volle formaat ?
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Welkom.
Je bestand is slechts 76kb groot, daar zal het probleem liggen.
Als het originele bestand groter was bij het uploaden, dan zou ik een andere host proberen.
Comment