Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Zeer mooi beeld, goede sluitertijd, mooie lucht en dan de golfbreker..
Nu een vraagje van iemand die nog veel te leren heeft , zou de foto mss nog beter geweest zijn als de punt van de golfbreker lichtjes naar links of rechts liep?
Wil totaal geen afbreuk doen aan deze foto(wou dat ik ze zelf al zo kon maken), maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Mooi, enkel een klein beetje twijfel over het wel erg felle groen, maar ik was er niet bij, dus jij weet hoe groen het groen was.
Sluitertijd vind ik wel heel goed, nog overal de golven en de beweging in het water te zien.
Twee keer net niet uit het hoekje onderaan, maar dat is mieren....
Mooi, enkel een klein beetje twijfel over het wel erg felle groen, maar ik was er niet bij, dus jij weet hoe groen het groen was.
Sluitertijd vind ik wel heel goed, nog overal de golven en de beweging in het water te zien.
Twee keer net niet uit het hoekje onderaan, maar dat is mieren....
Ik volg hier.
Het groen is wel erg fel, maar als dat in het echt ook zo was neem ik mijn woorden terug.
Voor de rest sluit ik mij dus aan bij alle positieve reacties hierboven.
Comment