Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oud en nieuw
Collapse
X
-
-
Re: Oud en nieuw
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen hele mooie, met knappe omzetting.
Perfect passende titel ook.
HermanGroetjes, Herman.
Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.
Comment
-
Goeie compo, voldoende exposure-tijd.
Persoonlijk zou ik het water wat lichter maken in de omzetting, nu vind ik het iets te veel grijze massa
Comment
-
-
Mooie z/w
Sterke foto.
Goed bezig.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
ik volg ...zeer mooie opname en bewerking...topbeeld.....
Comment
-
Comment
-
niets op aan te merken
Sterk werkeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtIk hou van het contrast in deze mooie foto. Knappe compo."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
-
sterke compo met en al even passende omzetting.
eentje waar alles klopt
Comment
-
Beste,
Het begrip 'contrast' staat centraal in deze mooie foto
Allereerst fototechnisch is het een aangenaam contrast in deze mooie zwart-witomzetting.
De compositie zit volledig prima. Goed gespeeld met lijnen en evenwijdige lijnen.
Het contrast in de compositie bestaat enerzijds uit het contrast van de bewolkte en donkere achtergrond, tegenover de door de zon fel belichte subjecten (oude vuurtoren en radartoren).
De architectuur van de radartoren laat ook de mogelijkheid om met licht te spelen omwille van de toren die door de verschillende vlakken een 'schroefbeweging' maakt.
Anderzijds bestaat het contrast in de compositie erin dat 'vergane glorie' en moderne constructie tegenover elkaar worden geplaatst.
En dan kom ik tot de conclusie: oud heeft een esthetische waarde; nieuw heeft weinig esthetisch te bieden (maar dit is een persoonlijke mening over de architectuur van uw subject).
Kort samengevat: Zeer mooie foto met knappe zwart-witomzetting.
Mvg.,
Smets84.
Comment
Comment