Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

derde kiekjes met RX100iii

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • derde kiekjes met RX100iii



    Know what you know, and don't know what you don't know.

  • #2
    Re: derde kiekjes met RX100iii

    Tja t zijn kiekjes.... Wat wil je tonen ? Eerste foto is nogal rommelig, er ontbreekt een idee of een onderwerp (ik sta hier op straat met mijn nieuwe camera maar wat moet ik nu begot voor mijn deur fotograferen - alhoewel puur afgaande op de scene er mogelijkheden waren) . Tweede is iets beter maar wat voyeurachtig (op weg naar het werk met men camera je weet maar nooit wat er gebeurd) .... Waarom Zw/W ? (ik vind de fotos zelf maar niks maar zal het wat desatureren dan is het kunst)
    Als je straat of candid fotografie wil doen moet je eerst observeren / een serietje maken / kritisch uit de serie die foto nemen die de essentie van de situatie weergeeft Zit er zo geen tussen -> fotos in de vuilbak en opnieuw beginnen.

    YMMV
    .
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: derde kiekjes met RX100iii

      niet echt mijn ding, weinig inhoud ook geen mooie bewerking
      een dagje een nieuwe uitstap en het komt wel goed
      mvg

      Comment


      • #4
        Re: derde kiekjes met RX100iii

        Goed nadenken wat je precies wil vastleggen, niet lukraak wat foto's nemen en veel oefenen.
        Uiteindelijk zal dat 'kodakske' uw veel plezier bezorgen, heb er zelf ook eentje
        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: derde kiekjes met RX100iii

          "kiekjes" klinkt zo goedkoop.
          Dat wil zeggen ik heb daar geen enkele moeite voor gedaan.
          En dan ben ik eigenlijk ook al een pak minder geneigd om moeite te doen om commentaar te schrijven.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X