Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venice

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Venice

Deze foto is genomen in Venetië, is nx aan bewerkt geweest enkel met de camera getrokken
    in scene modus met kaarslicht en vond het zo al wel dik in orde zonder na bewerking.

Sta open voor kritiek en natuurlijk tips

Re: Venice

ik mis scherpte en ik mis iets waardoor ik aangetrokken word door de foto.
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

op mijn scherm moet ik scrollen om deze te bekijken - das niet zo praktisch.
      De ladder is een aandachtspunt - het geheel mocht inderdaad wel scherper zijn - de bakstenen links bvb.
      Als je trager gaat dan 1/60" dan wordt aangeraden om een statief te gebruiken.
      Misschien nog proberen om een verticale perspectiefcorrectie toe te passen ?
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        op mijn scherm moet ik scrollen om deze te bekijken - das niet zo praktisch.
        De ladder is een aandachtspunt - het geheel mocht inderdaad wel scherper zijn - de bakstenen links bvb.
        Als je trager gaat dan 1/60" dan wordt aangeraden om een statief te gebruiken.
        Misschien nog proberen om een verticale perspectiefcorrectie toe te passen ?
        Peter
        Ben het hier mee eens.
        Maar als je perspectiefcorrectie gaat toepassen blijft er waarschijnlijk niet veel meer over van de foto.

Comment

Inderdaad het mocht wat scherper zijn maar had er niets aan veranderd.
          Dacht ook wel dat de ladder de aandacht ging trekken.
          Bedankt voor de tips

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ben het hier mee eens.
            Maar als je perspectiefcorrectie gaat toepassen blijft er waarschijnlijk niet veel meer over van de foto.
            +1
            ik volg
            grts,jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
            X