Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vriendelijke dank appelboom.
Beetje overhaast geplaatst.
Zeker bedankt om aan te tonen dat deze foto niet echt SC-waardig was.
De haas te centraal plaatsen was niet met opzet maar eerder een vergetelheid van mijnentwege.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
ik vind de update wat compo betreft beter, maar er zit minder contrast in....voor mij de originele toch het best ...
Groetjes
Freddy
Er is geen verschil in contrast Freddy.
Hebt een tijd terug een scherm naar het containerpark gebracht omdat het licht boven en onderaan het scherm niet dezelfde sterkte had als in het midden van het scherm.
Ik hoop voor u dat je niet met hetzelfde probleem kampt.
Is 1/400" eigenlijk niet te lang voor 500mm ?
of stond je op statief ?
Peter
In regel zegt men dat je sluitertijd minstens gelijk of liefst iets hoger moet zijn dan het aantal mm's die je gebruikt.
Zittend op één knie terwijl de andere knie de elleboog ondersteund van de arm, hand waarmee je de lens ondersteunt biedt iets meer stabiliteit.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment