Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kreeg hier spontaan een glimlach bij het zien van je foto.
Je belichting op 1/30ste (en niet 1/50ste) is wel wat gedurfd gezien de personen in beweging. Belichting binnen/buiten goed onder controle.
Voor mij mocht de omzetting ook iets meer pit hebben (maar dat is uiteraard alweer persoonlijke smaak) én als ik al mag muggenziften (ik weet het, eigenlijk mag dat niet), dan zou ik graag de bovenkant van het portaal ook recht hebben (vermoedelijk te dicht bij om zomaar recht te kunnen trekken)
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Leuke opname, toen ik de foto zag moest ik direct denken aan die weerstationnetjes van vroeger waar het vrouwtje buiten kwam bij mooi weer
en het manneke bij slecht weer . Wat het contrast betreft volg ik mijn voorgangers.
Rechtzetten, lenscorrectie, perspectiefcorrectie, meer pit, beneden dat verticaal lijntje wegtoveren en je hebt een prachtige foto.
Het moment is zéér goed gekozen. Tof.
mvg,
Eddy
Eddy is me voor geweest want ik dacht bij het bekijken, ik heb suske100 toch laten weten hoe je de bol- of holvorming oplost .
Maar je hebt het met de up goed opgelost.
Alleen had ik de horizontale lijnen in de up ook nog rechtgetrokken, dan was het strakke compleet.
Maar het is nu al .
Voor mij dus duidelijk niet, geef me dan maar het originele.
Dat meen je niet, met die "doorgezakte" balk bovenaan ????
Neem eens de up en zet/trek de horizontalen eens recht, ik denk dat je je mening dan rap wijzigt .
Dat meen je niet, met die "doorgezakte" balk bovenaan ????
Neem eens de up en zet/trek de horizontalen eens recht, ik denk dat je je mening dan rap wijzigt .
Bekijk de up dan eens goed.
Ok, de perspectieven staan nu goed, maar alle scherpte is verdwenen en er zitten vreemde vlekken op de kleding van beide personen.
In dat geval kies ik voor een doorgezakte balk
De up vind ik toch ook de betere, de pespectiefvertekening viel me van bij het begin al tegen. Toch aan de meer onderlegden over gelaten van dit aan te kaarten. Foto op een uitgelezen moment genomen!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment