Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Werd er hier bewust geposeerd, of was dit spontaan zonder medeweten... wij vragen het ons af, en je laat het ons ook beter niet weten.
Daarom alleen al vind ik dit mooie fotografie.
Werd er hier bewust geposeerd, of was dit spontaan zonder medeweten... wij vragen het ons af, en je laat het ons ook beter niet weten.
Daarom alleen al vind ik dit mooie fotografie.
+1, en waar zit ze in bewondering naar te kijken. Allemaal vragen die het interessant maken.
Als ik wat mag zeveren, misschien ietje te centraal.
Maar toch een mooie hoor.
Allen bedankt voor de fijne positieve reacties. De dame in kwestie is niet geposeerd, maar spontaan. Ze staat in bewondering naar iets te kijken. Wat weet ik niet, want is zoveel dat het bekijken waard is op de grote markt in Brussel.
mvg Suske
Allen bedankt voor de fijne positieve reacties. De dame in kwestie is niet geposeerd, maar spontaan. Ze staat in bewondering naar iets te kijken. Wat weet ik niet, want is zoveel dat het bekijken waard is op de grote markt in Brussel.
mvg Suske
Had je voor mij niet hoeven te verklappen, nu is mijn verbeelding bij het bekijken van de foto om zeep .
Comment