Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit een heel mooi beeld.
De paaltjes met de vogels leiden je naar de boot, die op een sterk punt in de foto staat.
Mooi hoe die vogels achter de boot aanvliegen.
Je zou eventueel nog enkele puntjes kunnen aanpassen.
De schaduwen mogen een flink stuk opgelicht worden, zodat je de paaltjes kan zien.
Vervolgens de hooglichten wat naar beneden halen.
Hierdoor gaan de schuimkoppen een blauwige tint krijgen, dus ook nog miniem wat blauw eruit halen.
En dan eventueel bovenaan nog een klein stukje weghalen, dan staat je horizon op een regel van derden.
Nu dat laatste is geen must, regels zijn er om gebroken te worden, maar in dit geval vind ik persoonlijk dat de foto er sterker van wordt.
Heel mooie foto met verschillende interessante elementen. Het dynamische op de voorgrond met de opspattende golf, de aangename compositie met de meeuwen op de paatjes die je oog naar de boot leiden, en de zwerm vogels die erachter hangt.
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Mooi qua kleur en toffe compo, al twijfel ik wel of ik zelf de branding erop zou gelaten hebben (maar da's smaak en de keuze van de fotograaf natuurlijk).
Technisch krijg ik wel de indruk van oververscherping.
Comment