Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Kleurenpalet komt hier wat vreemd over ... een beetje onnatuurlijk.
De man in het beeld doet het hier voor mij persoonlijk minder goed ...
Hij versterkt niet echt dit herfstbeeld, aangezien hij half verscholen achter de boom staat.
Nu, is maar mijn persoonlijk aanvoelen bij dit beeld hoor.
Deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Een woordje uitleg: de kleuren zijn natuurlijk. Deze boom heeft zulke rood-rosse bladeren in de herfst. Onderaan de boom staat een bordje met de naam van de boom erop. De man is het bordje aan het lezen en ik vond zijn pose wel grappig en heb snel afgedrukt. Eigenlijk is dit meer een snapshot en had ik misschien een andere titel moeten verzinnen.
Wat betreft de kleuren, vind het gras vreemd groen ... vandaar.
Het gaf mij ook een beetje een " snapshot" gevoel, zoals je nu zel fook aangeeft.
Van de pose van de man is eigenlijk niet zoveel meer te zien, als buitenstaander valt het hier niet op dat hij een bordje aan het lezen is.
Maar zo zie je maar, als fotograaf zelf maak je een beeld met wat je op het moment voor je ziet, als buitenstaander zie je niet altijd hetzelfde als de fotograaf.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment