...ligt een pad. Niet bijster origineel, maar wilde deze toch delen !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Daar in spa (2)...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Daar in spa (2)...
Het eerste wat ik doe als ik deze foto bekijk is het aangelegde pad bewandelen doorheen het landschap. Dat is dus mooi meegenomen.
En alhoewel, waarschijnlijk natuurgetrouw, overheerst de houten constructie de volledige foto.
Die overheersing had ik waarschijnlijk durven temperen door de waarheid een klein beetje naar mijn hand te zetten en het pad iets donkerder te maken.
Ik heb het zelf niet geprobeerd op deze foto en weet bijgevolg ook niet waar je zou uitkomen als je het doet. Het kan evengoed niets opbrengen aan hetgeen ik beoog...Maar wie niet waagt...
Misschien zien andere mensen dit anders en is het eerder een kwestie van smaak.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Misschien idd niet bijster origineel maar toch een mooie uitvoering! Kan ik best smaken hoor!"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Hoewel de planken pad van uit de rechtse hoek vertrekt blijft het in het midden van het beeld lopen. Persoonlijk had ik naar een andere standpint gezocht en er een diagonaal ingelegd.
Toch een mooi landschap.
Mvg Suske
Comment
-
Mooi, die lange knuppelpaadjes aldaar. Ik vind deze heel knap. Het pad contrasteert mooi met het landschap en leidt ons tot diep in de foto.
Ook mooi meegenomen dat je het uit de rechter onderhoek laat vertrekken en het ons dan meevoert naar links in de verte.
Mooie kleuren, scherp, en horizon ook op 1/3.
Kortom, voor mij heeft deze alles wat een mooie foto nodig heeft.
PS Een klein beetje mieren...... Ik zou het pad onderaan wat recht getrokken hebben zodat de eerste plank evenwijdig komt met het kader, maar ik kan er even goed mee leven wanneer je het laat zoals het is.
Comment
-
-
ik denk dat deze het in zwart wit ook heel goed gaat doen.
Comment
-
-
Mooi gedaan, inderdaad een eenvoudig pad, maar je moet het maar zien.
Comment
-
Bedankt voor de reacties. Zal één van dezer eens kijken of "verduistering" van het pad naar mijn smaak de foto ten goede komt....
Comment
-
Comment