Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schelde Kil Steendorp
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Schelde Kil Steendorp
Ik vind de bootjes te centraal in beeld staan. Ik weet wel niet wat de mogelijkheden ter plaatse waren om een andere compositie te maken. Als ik het warme licht op de steiger zie zou ik meer van die kant in beeld willen zien. Iets minder links en iets meer rechts in het beeld. Scherpte en licht zien er goed uit.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtIk vind de bootjes te centraal in beeld staan. Ik weet wel niet wat de mogelijkheden ter plaatse waren om een andere compositie te maken. Als ik het warme licht op de steiger zie zou ik meer van die kant in beeld willen zien. Iets minder links en iets meer rechts in het beeld. Scherpte en licht zien er goed uit.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Ik zou wat croppen zodat de rechtse bomen verdwijnen (zo dat de vlonder er nog net volledig op staat en de weerspiegeling van de masten ook) waardoor ook de bootjes uit het centrum worden gehaald.
Mss ook nog de schaduwen wat oplichten ?"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
bedankt voor de reacties ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
ik volg ifiamminghi (my god what a name....)....
Comment
-
-
Bedankt ,Peter!!! ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment