Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Heel mooi, al geprobeerd met iets minder saturatie? Niet veel hoor.
al 17 keer iets meer en terug minder en weer wat meer gesatureerd
vooral met die herfstkleuren moeilijk om je niet te laten gaan, maar deze deed het wel voor mij. bennieuwd of er nog meningen zijn...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
wat is het toch
die weemoed van de herfst
ik heb het nog wel eens gevoeld
wanneer ik op bladerentapijt
...
11 nov. 2015
de meest uitgebreide reactie die ik ooit op een foto kreeg , maar wel een heel mooie hoor, waarvoor dank!!!
Knap, niets op aan te merken.
Had perfect geweest voor de challenge
heb hem daar ook op geplaatst, is dat een probleem om hem hier ook te plaatsen?
Ik vrees dat de Challenge met deze foto nu aan je neus voorbijgaat. Als je wil meedingen mag die nog nergens anders op het net staan, laat staan hier op BD. Mischien heb je nog een andere om daar te plaatsen.
Jammer voor dit mooie beeld dat je jezelf daardoor uitschakelt.
EG zijn gedicht doet dit beeld alle eer aan.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik vrees dat de Challenge met deze foto nu aan je neus voorbijgaat. Als je wil meedingen mag die nog nergens anders op het net staan, laat staan hier op BD. Mischien heb je nog een andere om daar te plaatsen.
Jammer voor dit mooie beeld dat je jezelf daardoor uitschakelt.
EG zijn gedicht doet dit beeld alle eer aan.
verdekke, das spijtig, dat wist ik niet... Nu, ik had hem wel eerst op de Challenge geplaatst en dan pas hier, maar dat zal er niet aan helpen vrees ik
Soit, lesje geleerd, en er komen nog wel eens gelegenheden zeker...
verdekke, das spijtig, dat wist ik niet... Nu, ik had hem wel eerst op de Challenge geplaatst en dan pas hier, maar dat zal er niet aan helpen vrees ik
Soit, lesje geleerd, en er komen nog wel eens gelegenheden zeker...
Heb ik ook eens voorgehad. Jammer dan.
Maar hij staat hier in de BH ook niet slecht hoor!
Bakken sfeer en dat doet het voor mij.
Moderator Note: Jammer maar helaas... Ik kreeg deze foto binnen voor de Challenge, en was met de validatie begonnen. Toen merkte ik dat de foto ook hier geplaatst was, waarmee alle anonimiteit zoek is. Ook elders op het web -tijdens de periode dat de Challenge loopt welteverstaan- is een no go, en is zelfs ooit een regelmatige winnaar overkomen. Foto staat hier mooi, en je hebt nog tijd om de reglementen goed door te nemen en een nieuwe foto (maar geen uit dezelfde reeks opnames, want dat zien we hoor!) in te sturen.
Bij herfstkleuren zet ik mijn witbalans bewolkt en dan handmatig op iets zachtigere warmere kleuren, meestal is het dan ok,er komt dan een wolkje met asterix op het display van Nikon d750 .Gelezen in artikel van Shoot trouwens i.v.m. het maken van herfstbeelden.
Deze plaat is wel TOP vind ik! De schakeringen van de bladeren op de grond en de mooie stralen,knap hoor!
prachtig licht in een mooie compo overgoten met herfstkleuren, meer moet dat niet zijn om mooi te zijn...
vierkante crop zou het hier denk ik ook nog goed doen
Comment