Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herftwandeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• herftwandeling

Re: herftwandeling

Niet slecht, mooi zelfs.
    Je hebt diepte gecreëerd door de weg die ons mee in de foto neemt.
    Je zou eventueel nog de schaduwen wat kunnen oplichten zodat je het gras vooraan wat duidelijker zichtbaar wordt.
    Persoonlijk zou ik ook niet snel kiezen voor een 4:3 formaat voor landschap, maar eerder voor 2:3 of 16:9 zodat je het weidse wat benadrukt.
    Maar met 4:3 is ook niets mis mee, is enkel persoonlijke voorkeur.
    Groetjes,
    Dominic

Comment

het licht zit mooi op de reling die je de diepte instuurt.
      mijn eerste gedacht was maak er ne vierkante van. maar na wat langer kijken, 16/9 ;-)

Comment

Je hebt hier voor een mooi contrast gezorgd door enerzijds de natuurlijk ogende afsluiting samen met die afschuwelijke 'autostradeafsluiting' in één beeld te vangen.
        Het mooie licht had je alvast mee. Om voor een eventuele nog betere compo te zorgen, zoals hierboven gemeld, moet je zelf maar eens op zoek gaan naar een formaat dat jij het mooiste vindt, want daarin kunnen smaken nogal eens verschillen. Maar op huidig formaat zou ik het alvast niet houden.

Comment

Tnx voor de tips. Ik ga zeker nog wat meer spelen met licht enzo. Wat het formaat betreft, er is iets mis gegaan toen ik het bestand wou verkleinen voor het hier te posten. Origineel is de foto in een ander formaat 😊

Comment

Als je deze in pS , schaduwen oplichten bewerkt, krijg je al een ander beeld. Mooie foto maar het donkere gedeelte vooraan mag lichter.
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Working...
            X