update,koeler:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geknakt in de herfst van zijn leven= up
Collapse
X
-
-
Re: Geknakt in de herfst van zijn leven
Leuke titel, je hebt inderdaad de herfstsfeer goed vastgelegd.
Ik twijfel wel of de WB niet een klein beetje bijgesteld mag worden (iets minder warm)
-
Dus Sien, hierbij het bewijs dat toch niet alle bomen staand sterven
Mooi gedaan. Maar zou Boudini niet durven tegenspreken.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtLeuke titel, je hebt inderdaad de herfstsfeer goed vastgelegd.
Ik twijfel wel of de WB niet een klein beetje bijgesteld mag worden (iets minder warm)
Comment
-
-
Ik vind de eersre beter, de tweede os wel heel koel, herfstfotos mogen voor mij best warmer afgewerkt worden. Mijn probleem met deze foto ligt eerder elders. Ik vind niet dat uw onderwerp goed loskomt uit zijn omgeving en mee verdwijnt in de drukte.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
ga voor de eerste Sien ,2 te koel en oververscherpt !!! grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Ik zou wel nog eens willen kijken,maar ik zie geen foto's meer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk berichtIk vind de eersre beter, de tweede os wel heel koel, herfstfotos mogen voor mij best warmer afgewerkt worden. Mijn probleem met deze foto ligt eerder elders. Ik vind niet dat uw onderwerp goed loskomt uit zijn omgeving en mee verdwijnt in de drukte.
Comment
-
Ik ga voor je warme versie Sien. Omdat daar de bomen in de achtergrond precies wat zachter zijn.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment