Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nog eentje van de herfst, met en zonder zoontje in the picture, wat denken jullie?
beide iso800 - f/8 - 1/50sec
alvast bedankt voor het kijken!!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Persoonlijk, maar da's mijn eigen mening, zou ik het zonder je zoontje doen in dit beeld.
Er gaat niet voldoende aandacht naar je zoon, mede doordat de kledij ook wat verdwijnt in het herfstpalet.
Hierdoor is je zoontje in de foto voor mij persoonlijk geen meerwaarde.
Misschien mogen de herfstkleuren ook nog wat meer pit krijgen in dit beeld ? Zou ze iets levendiger durven maken.
Hier wel mooi gewerkt met een leidende lijn van het wandelpad, waardoor je verplicht bent om door heel de foto te wandelen.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment