Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfstkleuren
Collapse
X
-
-
Re: Herfstkleuren
Knap portret van deze jongeman in hard licht met stevige contrasten/schaduwen.
Voor mezelf zou ik de spie (lucht) links van de boom er af snijden.
Maar dat is maar één mening. Andere mensen zien het misschien anders.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Toffe foto !
Voor mij mag het blijven zoals hij is. ( zo zie je maar , we maken je het hier niet makkelijk ) Als je links de lucht wegdoet, wordt de boom op zich wel vrij zwaar in het geheel. Nu krijgt de boom op zich nog ademruimte.
Vind het ook tof dat je dan die schaduw van het jongetje ook nog mooi op de boom weer terug hebt.
Jongetje had er zo te zien ook wel zin in, leuke pose die hij aannam.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtKnap portret van deze jongeman in hard licht met stevige contrasten/schaduwen.
Voor mezelf zou ik de spie (lucht) links van de boom er af snijden.
Maar dat is maar één mening. Andere mensen zien het misschien anders.
Marcbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Het zonnestraaltje in deze foto is voor mij de jongen...zalig beeldje peter ...koester het.....
mvgr
Freddy
Comment
-
Comment
-
Bedankt voor alle reacties!
De opmerking om de foto links wat te croppen laat ik aan mij voorbij gaan, ik vind dat de boom dan wat 'zwaar' wordt.
Ik vind het wel moeilijk om het juiste licht te vinden in zo een situatie. Nu had ik hem bewust in die zonnestraal gezet, met de harde schaduw als gevolg. Zal volgende keer eens proberen om in zo een situatie de schaduw op te zoeken.
Comment
-
Mooi gebruik gemaakt van de lichtinval, tof.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door r@aplan Bekijk berichtBedankt voor alle reacties!
De opmerking om de foto links wat te croppen laat ik aan mij voorbij gaan, ik vind dat de boom dan wat 'zwaar' wordt.
Ik vind het wel moeilijk om het juiste licht te vinden in zo een situatie. Nu had ik hem bewust in die zonnestraal gezet, met de harde schaduw als gevolg. Zal volgende keer eens proberen om in zo een situatie de schaduw op te zoeken.
Maar ik respecteer uw keuze.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
Comment