Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2 mooie foto's van een knap model.
Ik zou het (bijna) gaatje aan haar rechter knie herstellen.
Mijn voorkeur gaat ook naar foto 2, mooie blik.
mvg,
Eddy
Heb geen voorkeur. Vind het beide sterke foto's van deze jonge dame.
Misschien had ik van de tweede een vierkantje gemaakt...maar dat heeft te maken met persoonlijke smaak en is zeker geen "must."
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik vind ze alletwee heel goed.
In de eerste is de achtergrond wat druk, maar toch springt het model eruit,
En de tweede, mooie pose.
Ik vind de contrasten in die film ook wel heel fijn. Ik gebruik gewoonlijk fp4, maar kmoet die hp5 toch ook eens gaan proberen!
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Ik vind ze alletwee heel goed.
In de eerste is de achtergrond wat druk, maar toch springt het model eruit,
En de tweede, mooie pose.
Ik vind de contrasten in die film ook wel heel fijn. Ik gebruik gewoonlijk fp4, maar kmoet die hp5 toch ook eens gaan proberen!
HP5+ vind ik een zeer fijne en veelzijdige film, en ik vind de zwart/wit weergave gewoon fantastisch.
De overgangen van hard naar zacht bv. Super!
Twee mooie portretten, met mooie zwartwitten.
Heb wel een klein beetje last met de ingenomen poses.
Bij de tweede wringt het wat met die hand tegen het gezicht en dan het schuine hoofd. Allez, voor mij persoonlijk komt dit niet zo naturel over.
Bij de eerste foto wringt het een beetje met die gekruiste handen .
Nu, die poses, da's maar mijn persoonlijk aanvoelen hoor.
Meestal hebben mensen hun handen "over " tijdens het maken van foto's. Om dit te voorkomen, vraag ik hen soms om bv een sjaal of een leuk tasje of een vestje of of of ....iets dergelijks gewoon nonchalant vast te houden.
Dan hebben ze meteen geen last meer hoe of waar ze hun handen moeten leggen of houden.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment