Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een moment van bezinning.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een moment van bezinning.

Duits Kerkhof in Lommel, herfst... maar ook een moment van bezinning;

Re: Een moment van bezinning.

mooi je sfeer weer gegeven
    het is wss optisch bedrog maar het lijkt of het geheel wat bol staat
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      mooi je sfeer weer gegeven
      het is wss optisch bedrog maar het lijkt of het geheel wat bol staat
      +1
      grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Bij deze zie ik alvast geen banding. Het wat bol staan valt me ook op, kruisjes hellen naar rechts in het lichtere gedeelte. Goed merkbaar in het eerste kruisje dat in de schaduw nog ligt. Inhoudelijk vind ik het een goede keuze om de herfst op die manier te tonen.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

sfeervolle plaat - de schaduwen misschien al iets te donker
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Bedankt voor de commentaren, wat het bol staan betreft is me niet opgevallen. Foto is genomen met een primelens van 24mm, ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk bericht
              ... ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen?
              Ga het kort houden wegens momenteel meer behoefte aan platte rust...sorry daarvoor. (Ook aan de meelezers hier...sorry, eerst beetje beter proberen worden...)

In de meeste hedendaagse software zit wel iets in geprogrammeerd om dat probleem aan te pakken. Of het nu Adobe (LR-PSP), Corel (Paintshop), DXO (optics) of andere software is ga je zeker terminologie terugvinden in de trend van: