Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het is omdat we de trap al eens gezien hebben anders vanuit dit standpunt onherkenbaar als trap.
De foto: buitengewoon fraai met heel subtiele blauwen en lijnen
ik vond al de vorige trappen stukken beter eddy....technisch is deze prima (we zijn dat van jouw gewend) maar qua uitstraling raakt het me niet.....
mvgr
Freddy
Bedankt voor jullie reactie maar smaken verschillen. Zo slecht is deze niet want ik heb voor deze foto toch een publicatie gekregen op het forum 1x.com
Ook al de andere kijkers bedankt voor het kijken en het reageren.
mvg,
Eddy
Bedankt voor jullie reactie maar smaken verschillen. Zo slecht is deze niet want ik heb voor deze foto toch een publicatie gekregen op het forum 1x.com
Ook al de andere kijkers bedankt voor het kijken en het reageren.
mvg,
Eddy
Heb ik ook niet geschreven hé Eddy.
Alleen dat ik persoonlijk je andere veel liever zag .
Heb ik ook niet geschreven hé Eddy.
Alleen dat ik persoonlijk je andere veel liever zag .
Ik weet het maar de andere trappen kregen geen publicatie. Ik wil alleen maar benadrukken dat smaken verschillen.
Je weet dat ik je eerlijke mening respecteer.
mvg,
Eddy
Comment