Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ammai dat blauw noemt men dat azuurblauw, te linken met de Azurenkust en hier zitten we er toch ver af.
Speciaal het blauw gelaten zoals het uit het doosje kwam, het is jammer maar helaas, soms heb je die hemel ook in Bretagne.
PS Azuurblauw heb je wel overal, ik denk dat azuur komt van de halfedelsteen azuur en niet van de Azuren kust .
Mooi plaatje, goed gekozen standpunt en inderdaad zeer Bretons. Die kleur blauw hebben wij daar wel vaker gezien
Volg. Ik heb geen last van het blauw, maar velen zullen het er moeilijk mee hebben omdat we dat blauw niet gewend zijn. Bij ons in de club noemen ze dat het Françoisblauw.
Mvg Suske
Nee, maar de 'picture style' van mijn toestel stond toen nog ingesteld op landschap, en dat geeft bij Canon intenser groen en blauw.
Nu tamelijk recent op neutraal geplaatst, wat het groen en blauw wat minder uitgesproken zou moeten maken.
Comment