Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier weinig kaas van gegeten. Wat me opvalt is dat er meerdere lijnen uit de hoeken vertrekken, dus er goed op gelet. Ik twijfel of dat licht links er nu wel op moet of net niet.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Vind dit ferm gedaan.
De lamp stoort mij in het geheel niet.
Natuurlijk zijn er mensen die daar veel meer van afweten dan mezelf.
En hop...de volgende stap met lange sluitertijd om wat beweging in de wolken te krijgen.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Vind dit ferm gedaan.
En hop...de volgende stap met lange sluitertijd om wat beweging in de wolken te krijgen.
Marc
ook mijn mening! (exif?)
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Exif toegevoegd
Valt blijkbaar niet in de smaak - dank aan degenen die toch de moeite namen om iets te schrijven.
Een iets andere compositie is hier te zien - met nog minder commentaar
Groeten,
Peter
Knap door het ingenomen standpunt.
En hou maar de wolken 'naturel' zonder beweging voor mij, want anders zit je met een 'wazige' hoek die de boel om zeep helpt... mijn gedacht hé.
Vind dit ferm gedaan.
Marc
+1
tof !!!
grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
compo in deze vind ik beter dan de " hier "link ...
Hier lopen alle lijnen van onderuit mooier op één punt naar boven in de foto.
Dergelijke compo kan me wel bekoren, is soms ook beter om gebouwen toch goed in beeld te krijgen.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment