Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
je stoort
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: je stoort
Je dochter staat er mooi op, wat een prachtige grote kijkers. Alle speeltjes/kleuren ogen iets aan de drukke kant voor mij, misschien volgende keer eens proberen om wat speeltjes aan de kant te leggen?Nog zoveel te leren!!
Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
Mijn website: http://mooifotografie.com/
-
Best wel een leuk modelletje je dochter. De dof is mooi gekozen. Daglicht vind ik nog altijd iets mooier dan flits, zeker op een baby.
Volg Maloutje hier ivm de speeltjes. Als pa wil je natuurlijk liefst elk moment benutten dat zich voordoet. Wel mooi om in het familiealbum te steken, daar stoort het speelgoed niet. Het is dagelijkse kost in elk gezin met kinderen.
Wil je meer uit de foto halen kan je beter ook de omgeving in het oog houden.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Is idd eentje voor het album. De speeltjes mochten er dus bij. Eentje onder het motto het is zoals het is. Het is toch ff wennen aan het gehannes met een reflector vs een kleintje dat niet stil zit. Niet gewend van met zo'n kleine kinderen te 'werken'A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtBest wel een leuk modelletje je dochter. De dof is mooi gekozen. Daglicht vind ik nog altijd iets mooier dan flits, zeker op een baby.
Volg Maloutje hier ivm de speeltjes. Als pa wil je natuurlijk liefst elk moment benutten dat zich voordoet. Wel mooi om in het familiealbum te steken, daar stoort het speelgoed niet. Het is dagelijkse kost in elk gezin met kinderen.
Wil je meer uit de foto halen kan je beter ook de omgeving in het oog houden.