Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geboorte kaartje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geboorte kaartje

    Bij onze eerste dochter heb ik op het geboorte kaartje een afbeelding van haar toen toekomstige knuffeltje gezet .
    Natuurlijk met de tweede op komst kan ik niet anders dan dit nogmaals realiseren .
    Ik kwam samen met mijn vrouw tot dit idee tijdens een shoot in het bos op een mooie zonnige dag .

    graag jullie mening over de plaat



    thnx 4 watching .

  • #2
    Re: geboorte kaartje

    Zal het op dezelfde plek nog eens opnieuw doen en dan wat tuinieren..... voor de rest is het idee heel leuk uitgevoerd.

    Misschien dat je nog wat moet spelen met waar je de knuffel neer zet. Let ook op het licht in de achtergrond....

    Comment


    • #3
      Re: geboorte kaartje

      Mijn associatie bij de foto is dat het konijn klaar zit om een giftige vliegenzwam op te eten dus ik zou hem niet voor een geboortekaartje gebruiken
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: geboorte kaartje

        Leuke opname !!! grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: geboorte kaartje

          Voor mij heb je alvast een goede sfeer in de foto.
          Ik kan hem mij best voorstellen met nog wat tekst boven en rechts waarbij de meeste aandacht dan wel zal gaan naar de knuffel en de tekst.
          Het is geen natuuropname, het is geen studiowerk maar volgens mij best geschikt voor wat hij moet dienen.
          Het toevoegen van tekst met een bijpassend lettertype, kleuren en opmaak is niet simpel. Van mij mag je hem gerust nog eens tonen als hij af is. Ik begrijp wel dat er nog bepaalde zaken zijn die je liever nu nog niet prijsgeeft.
          Ben er bijna zeker van dat bepaalde zaken die nu misschien als storend overkomen dan naar de achtergrond verdwijnen.

          Enne...veel geluk toegewenst met je nieuwe spruit in het vooruitzicht.

          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: geboorte kaartje

            Goed gedaan - leuke prent
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X