Na het lange wachten zijn zij die haar zochten weg...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Faded away
Collapse
X
-
Faded away
Na het lange wachten zijn zij die haar zochten weg...Last edited by appelboom; 9 oktober 2015, 17:39.þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!Labels: Geen
-
-
Re: Faded away
Een foto met een verhaal. Mooi gemaakt, een sterke compo en bovendien doet de kunstmatige Blur het hier prima.
-
Volg hier Olivetti, persoonlijk denk ik dat een ZW versie het nog beter zou doen. Ik heb het wat moeilijker met de kleur van de dame haar gezicht en het verschil met de man achter haar. Als dit de bedoeling is om dat onderscheid te maken ontgaat mij de onderliggende reden daarvan. Ah, na het onderschrift op de foto gelezen te hebben is dit nu duidelijkerIk ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Mooie fotografie, tof.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Past heel mooi in de serie.
Kan zowel de uitvoering als het idee er achter smaken.
Voor mij in dit soort fotografie is het technisch aspect ondergeschikt aan de inhoud. Maar dat is een persoonlijke mening.
Knap.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtEen foto met een verhaal. Mooi gemaakt, een sterke compo en bovendien doet de kunstmatige Blur het hier prima.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment
-
-
in buggenhout heb je een club die oude treinstellen restaureert....
je kan toestemming vragen, (ze zijn zeer bereid om fotografen te helpen) alleen vragen ze dan een bijdragen van 40 euro.(dat wordt dan weer op zijn beurt gebruikt om te restaureren). Je kan ook verder lopen en effe over de draad wippen. Maar dan zit je minder op je gemak (goed als je alleen gaat).þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Comment