Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Sfeer zit er goed in.
Als je een tip wil, volgende van op statief nemen en een diafragma tussen F8 en f11 eens proberen. Je iso niet opschroeven om niet te veel ruis in je beeld te krijgen. Werken van op statief bij landschappen geeft je de nodige stabiliteit om een langere sluitertijd te kunnen gebruiken indien nodig. Ik weet het dat statief overal meezeulen Doe dit zelf ook minder graag
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Had eerst nog gedacht om mijn statief mee te nemen, maar vond het zo al een geploeter om er te geraken. Met mijn botten door de beek...
Bedankt voor de tips. Zal ik volgende keer zeker doen Kan zijn dat dat al morgen is, want dit wil ik nu weeral uitproberen :-)
Sfeerbeeldje.
Lange grasspriet of wat het ook is aan de linker kant stoort mij.
Geen slechte poging maar toch je statief meenemen. Je hebt dan meer tijd om na te denken over je compositie, sluitertijd en diafragma.
Grt
Eric
Comment