Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookwolk paard

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rookwolk paard

Ik wilde eens iets nieuws proberen, ipv natuur/dieren eens wat industrie.
    Ik werd aangenaam verrast met een paard in de wolken! (Ik had graag nog een klein stukje meer gehad links).

Re: Rookwolk paard

Kan misschien hard overkomen, maar ik zie geen paard.
    Wel een serieus uitgebrande lucht.

Comment

Ik denk dat het paard links boven staat.
      jammer genoeg kan deze mij niet echt bekoren.

Mvg,
      Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

goed idee , ik zie het paard maar wel helemaal tegen de boord, de lucht wel teveel overbelichting
        de uitwerking kon wel iets beter
        mvg

Comment

ja de lucht is overbelicht, maar ik wilde dat paard doen uitkomen. Ik had dit beter ergens anders gepost, maar ik wist niet waar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy91 Bekijk bericht
            ...Ik had dit beter ergens anders gepost, maar ik wist niet waar
            Misschien in de rode brievenbus achter de hoek....
            Neen, ik meen dat niet hoor. Flauw grapje. Maar zou echt ook niet weten in welk ander forumonderdeel hij wel zou passen of aanslaan.
            Fantasie is nooit ver weg in fotografie en maakt daar zeker onderdeel van uit.
            Maar denk dat je ook wel ziet dat er buiten jouw paard niet veel fraais in het grootste deel van de foto weergegeven wordt.
            Niet getreurd. Ander en beter.

Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Mijn fantasie slaat soms ook wel op hol bij het zien van wolken, ik zie hier wel geen paard in, eerder wat vuile uitstoot
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik zie wel duidelijk een paard, maar persoonlijk zou ik deze foto hier toch niet gepost hebben.
                Er zijn teveel andere mankementen in de foto zodat de aandacht helemaal niet naar het paard getrokken wordt.
                Maar fantasie mag/moet soms eens kunnen, maar of het daarom in de fotografie moet...

Comment

Dus aan de admins, deleten of verplaatsen naar een afgelegen hoekje van het forum ^^.
                  Ik had gewoon een crop van het paard moeten maken ipv de volledige foto die eigenlijk niets waard is ;p
                  Ik was gewoon verrast en zonder denken gepost xD

Comment

Timothy, het is niet omdat een foto minder goede kritiek krijgt dat die er niet zou mogen staan of gepost worden.
                    Negatieve kritiek kan je werk positief beïnvloeden, van fouten kan men leren. Mocht je deze kritiek hier nu niet krijgen zou je dan verder nadenken over je beeld? Dit is een proces waar je gewoon door de zure appel heen bijt. Aan dikke duimen alleen heb je niets als die niet eerlijk gegeven worden, idem met kritiek. Het zou anders liggen mocht je hem zelf zo goed vinden en dit dan in SC posten. Daar is men minder zacht of krijg je geen reactie op je beeld. Dan kan een mod gevraagd worden om de foto ergens anders onder te brengen alsnog. Mijn eerste foto's kregen soms een veeg uit de pan, kan nu nog gebeuren. Telkens neem ik de kritiek mee bij het maken van een volgende die ik dan positief probeer om te zetten.
                    Niet elke foto ligt goed in de markt
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                      Timothy, het is niet omdat een foto minder goede kritiek krijgt dat die er niet zou mogen staan of gepost worden.
                      Negatieve kritiek kan je werk positief beïnvloeden, van fouten kan men leren. Mocht je deze kritiek hier nu niet krijgen zou je dan verder nadenken over je beeld? Dit is een proces waar je gewoon door de zure appel heen bijt. Aan dikke duimen alleen heb je niets als die niet eerlijk gegeven worden, idem met kritiek. Het zou anders liggen mocht je hem zelf zo goed vinden en dit dan in SC posten. Daar is men minder zacht of krijg je geen reactie op je beeld. Dan kan een mod gevraagd worden om de foto ergens anders onder te brengen alsnog. Mijn eerste foto's kregen soms een veeg uit de pan, kan nu nog gebeuren. Telkens neem ik de kritiek mee bij het maken van een volgende die ik dan positief probeer om te zetten.
                      Niet elke foto ligt goed in de markt
                      Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij dat iedereen goed eerlijk is tegen mij, maar ikzelf ben van dezelfde mening dat deze foto niet echt 'dat' is. Ik poste hem veel te rap zonder nadenken (veel te veel op dat 'paard' gefocust).
                      Ik ben het volledig met je eens, hoe meer kritiek hoe beter, je kan er alleen maar uit leren, en ik heb er nu uit geleerd dat ik moet denken voor ik iets post

Comment

Working...
                      X