Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Avond in spotlicht
Collapse
X
-
-
Re: Avond in spotlicht
Mooi licht, maar ik had persoonlijk wat meer detail in de lucht gewild.
Nu is het een soort waas (onder de zon), misschien was het ook niet mogelijk in deze omstandigheden.
Mooi met die reflectie op het water!Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
-
-
-
-
Sfeervolle foto, maar ik vind het wat jammer van de 'mist', die oogt zo onnatuurlijk dat ik zo goed als zeker ben dat die achteraf werd aangebracht.
Het zou al een heeeeel groot toeval moeten zijn dat er net ter hoogte van de weerspiegeling op het water van heel ver tot heel dicht geen mist was .
Er is hier en daar op het water aan de linker zijde een vlek zonder mist (?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtSfeervolle foto, maar ik vind het wat jammer van de 'mist', die oogt zo onnatuurlijk dat ik zo goed als zeker ben dat die achteraf werd aangebracht.
Het zou al een heeeeel groot toeval moeten zijn dat er net ter hoogte van de weerspiegeling op het water van heel ver tot heel dicht geen mist was .
Er is hier en daar op het water aan de linker zijde een vlek zonder mist (?).vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtHier is zeker en vast géén mist aangebracht, enkel naverscherpt en wat zeer storende muggen weggewerkt! Bedankt om te reageren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtHeel mooi vastgelegd. Zou het kunnen dat je nog een paar mugjes vergeten bent(zie linker hoek en juist links onder de zon)vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
-
mooie sfeeropname Sien ,tof !!! grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment
-
Om even blijven bij neer te zitten!
mvg
marcel
Comment
Comment