Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Foei François, is dat geen verkeerde post?
Je ziet toch zelf dat alles verkeerd is.
Niets is scherp.
Zelfs je instellingen zijn fout.
Ik heb je daar zien wandelen met statief, waarom iso 1600?
f11of f13 zou beter zijn.
mvg,
Eddy
Sus...er zijn er daar twee me voor geweest en ik kan daar jammer genoeg weinig aan toevoegen.
Je hebt het jezelf wel heel moeilijk gemaakt. Deze plaats wordt zowat vijf maal per week ergens op het internet geplaatst en je moet eens googlen naar "Kinderdijk" op afbeeldingen. Je zal versteld staan van de
prachtige standpunten, composities en sfeerfoto's die er van bestaan.
Natuurlijk als je daar bent en de weersomstandigheden zitten tegen...tja...daar kan je echt niet veel tegen beginnen.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De beweging in de wieken mag/moet, maar als de rest dan niet scherp is...
Jammer, maar eenieder maakt eens een misstap.
Als we dat niet meer doen of mogen doen, moeten we paus worden... en dan nog.
Ander en beter Suske.
De beweging in de wieken mag/moet, maar als de rest dan niet scherp is...
Jammer, maar eenieder maakt eens een misstap.
Als we dat niet meer doen of mogen doen, moeten we paus worden... en dan nog.
Ander en beter Suske.
+1
grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Bedankt voor de commentaren. Ik wist dat ik verkeerd zat, maar wou te toch eens posten. De rede heb ik pas achteraf ontdekt. Mijn opening van F5 was niet alleen slecht gekozen maar ook mijn instellingen had ik niet goed onder controle en wist niet wat aan te vangen. Vergeten?
Ik kan Djivan bijtreden. Einde commentaar met mijn excuses.
Mvg Suske
Comment