Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aan je exif te zien kon je nog wat verder openzetten, een lager F getal zou je Panda wat meer laten loskomen hebben.
Je Panda is scherp, niet uitgebrand op de witte delen. Leuke pose heb je hier.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Buiten hetgeen opgenoemd werd vind ik het heel tof dat je zijn/haar oogjes ziet. Goed van detail zowel in de donkere als de lichte tinten. Mooi gedaan.
Heb er al heel veel gezien waarbij enkel maar de zwarte vlekken rond de ogen overblijven.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Aan je exif te zien kon je nog wat verder openzetten, een lager F getal zou je Panda wat meer laten loskomen hebben.
Je Panda is scherp, niet uitgebrand op de witte delen. Leuke pose heb je hier.
Ik volg.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Bedankt iedereen .
Voor allen die Pairi Daiza bezoeken, als je 's morgens aankomt, ga direct naar de panda's. dan zijn ze actief en buiten!
De panda klom in de boom en brak taken en speelde met bladeren. Ik heb nog een paar mooie foto's kunnen maken.
Comment