Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Girl in the woods
Collapse
X
-
-
Re: Girl in the woods
Mooi tegenlicht, maakt haar los van de achtergrond.
Mooie bokeh ook!Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
-
Oorspronkelijk geplaatst door bart salembier Bekijk berichtMooi tegenlicht, maakt haar los van de achtergrond.
Mooie bokeh ook!
Mvg Suske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtVolg, maar de lucht links bovenaan is uitgebrand.
Mvg Suske“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment
-
mooi maar je kan veel meer uit je foto halen, als je in RAW gefotografeerd hebt kun de overbelichting verminderen
en komt er meer detail in het meisje en in het haar, ik zou toch nog eens met de schuivertjes spelen
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtmooi maar je kan veel meer uit je foto halen, als je in RAW gefotografeerd hebt kun de overbelichting verminderen
en komt er meer detail in het meisje en in het haar, ik zou toch nog eens met de schuivertjes spelen
MVG“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtmooi maar je kan veel meer uit je foto halen, als je in RAW gefotografeerd hebt kun de overbelichting verminderen
MVG
Het mooiste licht is tegenlicht en deze foto geniet daar ook van.
Spijtig is het er hier en daar juist over.
Persoonlijk zou ik iets meer van het aangezicht tonen, alleszins de haartjes weg (aan haar ogen en neus).
Leuk om nog eens een foto van jou te zien.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtWat er niet inzit kan je er ook niet uithalen, ook niet uit RAW.
Het mooiste licht is tegenlicht en deze foto geniet daar ook van.
Spijtig is het er hier en daar juist over.
Persoonlijk zou ik iets meer van het aangezicht tonen, alleszins de haartjes weg (aan haar ogen en neus).
Leuk om nog eens een foto van jou te zien.
Mvg,
Eddy“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Comment
-
Mis ook iets meer van het gezicht van je model. Maar ik meen dat ze elders op dit forum nog aan bod komt.
Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht...het was ofwel de voorgrond correct belicht, ofwel de achtergrond.
Persoonlijk, mits het model in te lichten dat ze eventjes "haar adem moet inhouden," (niet letterlijk dan...) zou ik het aandurven in burst een bracketing van 3 te maken. Je bent dan nog niet verplicht er drie te gebruiken en het is echt wel
heel kortstondig dat het model niet mag bewegen. Je kan op die manier uit de losse hand wel een hoog dynamisch bereik nastreven en te zien aan de foto was er voldoende licht om aan geen lange sluitertijden te komen. Maar...is misschien wat ver gezocht. Het beste blijft dat je kan inflitsen.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
mooi met dat tegenlicht ,tof !!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Om één of andere reden stoort het overbelicht zijn in sommige delen van de foto mij niet in dit geval. Ik vind dit een geslaagde naturelle foto, met de haartjes in het gezicht, zoals een naturelle dame al eens voorheeft ;-).
Comment
-
-
Comment